tisdag 10 mars 2009

God morgon!

Vilken morgon! God Morgon Ralph Lauren! Just nu är jag i DIG! Gott tänker ni, ni som alltid trott att han Henke är en äkta stjärtgosse, tankarna besannas! Men nepp! Jag menar med andra ord, att jag nu på morgonen, bränner av Den amerikanska drömmen! (Den stora bokstaven kände jag mer än nödvändig)

Morgonen har som sagt varit mer än underbar. Igår skickades arbetet in och idag väntade sovmorgon för mig  å [chääXXXett]. Sagt å gjort. Nu sitter jag här. slänger iväg ett inlägg till en halvokej (visserligen) blogg, har en köpp kaffe, ett gäng nyttigare knäckemackor å yoghurt bredvid mig. BINGO!

Det är även en sak i sig att sitta vid matbordet å inta frulle. Sker inte alltför ofta! På detta sitter jag med Gants nya katalog, vilken jag kommer fördjupa mig i i eftermiddagens inlägg! I högtalarna ljuder kommersiellt (bild)sköna Colbie Caillat, som jag förmodligen måste recensera på ett eller annat sätt så småningom, hon har fått ta på tok för mycket skit av förstå-sig-påarna!

Kläder då? Skjorta från ovan nämnda gubbe Ralph å ett par stökigare, färggrannare shorts från Faconnable!



2 kommentarer: