fredag 6 mars 2009

Premiär för Veckans Pastell

Veckans Pastell är en ny, och veckovis, återkommande programpunkt som kommer att behandla veckans mest aktuella snackisar, pastellfärgade som mindre pastellfärgade!

Veckans Pastell kommer att ha lika hög dignitet för Pastell & Co som crackmackan har för Thorsten Flinck, var säkra på det!


Två grunkor/karaktärer som på ett eller annat sätt bör framhävas denna vecka:

1. SM-slutspelet. Nu är det äntligen igång, det har verkligen absolut inget med pastell att göra, nej jag vet! Men jag kan inte värja mig helt enkelt. Könsorden kommer härmed vara en betydande del av vardagskvällarna framöver. Det finns inte mycket som triggar igång mig lika mycket som slutspelshockey... Det samma gäller spelarna, eller vad sägs om det här?


2. Charlie Sheen som släpper klädkollektion. Tydligen varit officiellt ett tag. Kul. Har länge, av rent ironiska skäl, funderat på att skaffa mig en hederlig bowlingsskjorta, eller fritidsskjorta som han själv ka-llar dem. Entreprenören Charlie vet vad marknaden behöver!

En grunka/karaktär som bör ta första bästa godsvagn till de osaligas straffort, gärna innan helgen är slut:

1. Ryggsäcken, Jaaha, kan vara den mest osexiga accessoaren i mannaminne! Enligt min mening finns här inget tvivel. Ryggsäcken anser jag är i paritet med det ryska gruvfyllot vad gäller skönhet... Jag kan inte heller annat än ogilla ursäkten för att bära den heller: "den är ju sååå praktisk". Ähh... praktisk, schh. känn på ordet! PRAKTISK! Fy fan! Möjligtvis är en skottkärra praktisk!

8 kommentarer:

  1. Henke, du är en sjuk människa. fortsätt så

    SvaraRadera
  2. Fortsätt med det här Henke! ha ha! gillar liknelsen.. veckans pastell vs. crackmacka

    SvaraRadera
  3. Vadå, ryggsäck e ju fräsigt.speciellt en Fjällräven konken som allt vänstertjafs envisas med att använda

    SvaraRadera
  4. Skottkärror åt folket!

    SvaraRadera
  5. Helt underbart! Skottpengar på ryggsäck är nästa års valfråga helt klart!

    SvaraRadera
  6. Fan va kul att Ni är så engagerade i ryggsäcksfrågan! kanske kan bli en cliffhanger av något slag!

    Tack för alla kommentarer, fortsätt gärna

    SvaraRadera
  7. Fan henke, måste berömma dig! du skriver jävligt underhållande

    SvaraRadera
  8. Charlie is the man!

    SvaraRadera