onsdag 22 april 2009

Aftonbladet gör det igen!

Längesen sist, jag vet! Men tv-spel, hamburgare, Roger Moore och en gnutta D-uppsats har tagit upp all tid! Men nu är jag återigen fit for fight.

Det första jag alltid gör när klockan ringer å jag till slut drar mig upp ur sängen är att köra en snabb raincheck på aftonbladet och expressen, för att kolla om något ytterst intressant skett under natten!

Och visst! Både Aftonblaskan och Djungelexpressen trummar på "Greve med fru skjuten" bla bla bla! Kände således ett starkt behov av att läsa genom alla som helst artiklar i nyheten. Sagt och gjort! Hittar då detta citat i Aftonbladet, citatet känns på något sätt så väntat: "– Ett trettiotal patruller och en helikopter är involverade i händelsen, även om inte alla letar efter gärningsmannen."

3 kommentarer: