söndag 12 april 2009

Lördagens betraktelser

Försökte knopa ihop ett blogginlägg på telefonen igår kväll, men det gick så där... Inte riktigt greppat den nya tekniken ännu...

Dock kommer jag ihåg vissa fragment utav mina tankar... Tanken var att inlägget skulle komma att handla om att jag mitt under förskivan går å sätter mig på toan (för att göra det andra). Med mig har jag mitt glas rosé och tanken är som sagt att försöka sammanställa ett blogginlägg... 

Jag skulle då meddela att jag var en aningen nöjd människa, att jag mådde finemang - då jag både var mätt och något salong - och att jag var belåten över att ha kommit över en Sven-Beril Taube-LP tidigare under dagen... Än en gång imponeras jag över hur prålig denna gentleman är... För vilken gång i ordningen vet jag inte... Ni måste bara se konvolutet! Det är världsklass!

Därefter var tanken att avsluta inlägget med kommentaren... Tänk att dö i sömnen - vilken mardröm... Vilken myntades tidigare under kvällen...

- - -

En annan grej förresten - E.M.D, ni vet, det där pojkbandet med förlegat skräp i form av forna Idoldeltagare - ståtar med  en blogg. Hittade den nu precis, ämnat fem minuter åt skiten och nej... Men vad fan! Att klanka ner på dem känns som att sparka på någon som redan ligger... Jag låter Er bedöma smörjan istället...

- - -

Nu står Svenska Dagbladet och uppsatsskrivande på tur... Ha det bra i solen!

3 kommentarer:

  1. Lika bra som vanligt. Kör hårt Henke

    SvaraRadera
  2. Härligt härligt. Ser fram emot Sven-Bertil...

    SvaraRadera
  3. EMD. Ha ha! vilket skräp! Du är aningen bättre, aningen! Lite!

    SvaraRadera