måndag 6 april 2009

Lika som bär... #3

Njaae.. inte riktigt vaa? Paula Abdul, fd pop-artist numera "mångsysslare" som Robinson-Herman skulle sagt... Naae, va fan! All cred till Paula, hon har ju inte legat på latsidan vad gäller skönhetsingrepp i alla fall! 20 år skiljer bilderna åt! Och ja! Får jag yttra mig i området lägger jag min lapp på Paula den äldre! Gött!

Vad är då poängen med detta något banala inlägg? Jo, medan damen Abdul  fortfarande såg ut som en cheerleader, och var verksam inom popen, hann hon med att släppa några mer eller mindre lysande alster, däribland kioskvältaren Straight Up (Spotify-länk), vilken mycket väl kan bli årets sommarplåga...


2 kommentarer:

  1. Håller med dig! Håller Paula den äldre före jag med!

    / J

    SvaraRadera
  2. bildskön som få. Den äldre alltså.

    SvaraRadera