fredag 17 april 2009

Fredag morgon

Vilken härlig dag! Solsken, fredag och någorlunda ledig från uppsatsskrivande! På med partykavajen med andra ord! Men inte riktigt än! Idag fokuseras det på städning, tvättning å allmänt degande! Dagen har i vilket fall som helst börjat ypperligt. Sitter å drar i mig en godare frukost till texten från tidningen Buffé, läser om hur den optimala smörgåstårtan fixas! Den verkar (och är garanterat) minst sagt krämig! Fan, en smörgåstårta så här på morgonkvisten hade varit något, få förunnat! Kräm, kräm och ännu mera kräm!

Det gick väl förresten alla obemärkt förbi att det var skivsläpp igår! Kan redan nu meddela att det hela - redan efter en dag - blev en kommersiell succé. Bloggen hade under gårdagen uppåt 150-160 besökare! Inte var dag, fjäder i hatten!

Kul att så många visar intresse! Tack!

Förresten, glömde meddela att jag fick min efterlängtade bok igår. Den låg där i brevlådan, lite ensam å väntade ängsligt på att jag skulle komma hem! Brände av 100 sidor igår och ligger således på tuffa minuspoäng hos Sara efter gårdagskvällens läsande. Den är helt tokigt bra! Behöver jag överhuvudtaget säga att den på ett eller annat sätt har med Stones å göra? Naaae. trodde inte det heller!

Idag ställer Ry Cooder till ett jäkla kalas i högtalarna!

Tack så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar