onsdag 1 april 2009

Ta dig i kragen Malou

Tänkte köra en cliffhanger!

Kom precis hem från Nautilus, sedvanligt trött. Inget mer om det. Backar bandet lite...

Men så jag står där å kämpar mig sönder å samman med övriga damer på cross trainern (visst heter den väl så?!) och så kickar Efter Tio med Malou igång... Skrattade lite smått för mig själv. Programmet som jag sågade ngt igår. Nåväl tänkte jag. Ger den gamla ruggugglan en sista chans... Men som jag fick. Tv4! Ni måste sluta sända det här. Visst att jag inte tillhör segmentet som bör titta på det men jag är riktigt tveksam till om min farmor eller mormor (r.i.p.) slår frivolter när de ser den här smörjan! 

Idag var det bland annat sagostund, random feminist stod för berättandet, GÖTT... På detta behandlades keramik i alla dess former. Där någon trött anka till tant (Kan det vara Rosings mamma månne) diskuterade och visade på hur modern keramik kan se ut... Problemet var att den "moderna keramiken" som visades upp såg ut att ha serietillverkats sensommaren 1982... 

Fan fyran, kan ni inte börja sända Teletubbies istället... Allt är tamejtusan bättre än det här! 

- - -

Nu ska jag lugna ner mig. Våren har kommit och idag kan det komma att bli premiär för några pastellplagg, den som lever får se!
- - - 

Dagens måste? SM-final i hockey... Studentpuben kl. 19!

- - -

Inte mycket till modeinlägg på slutet, nej! Jag vet! Skyller det på Ulf Elfving...

- - -

Bästa träningslåten just nu! Älskar drivet... Benen går av sig själva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar