onsdag 13 maj 2009

"Dää sääänaste"

Hemester - det begreppet har ni tamejtusan aldrig hört förut! Ett nytt begrepp så att säga... Hemester. Hemester. Smaka på det, hemester...

Vad betyder då detta? Ja jo! Det är den senaste trenden i [Kalmaaahh], och betyder rakt upp å ner: Skit i att lämna radhuset i sommar. Stanna istället hemma... Fira ledigheten med grannar, kör en gårdsfest... typ!

Fan va skönt! Jag ska aldrig mer iväg på semester... No way! Nu jävlar ska vi hemestra... Semester är således ute... Fett ute!

3 kommentarer:

  1. - Vi säger Hed Kandi, Mix Spring 09 - Som jag känner nu är allt, precis allt utöver detta brunt, kallt och vidrigt.

    SvaraRadera
  2. Hörde jag gårdsfest?? Jag vill, jag vill!

    SvaraRadera
  3. Jag lovar en gårdsfest modell större på Fabriksgatan i sommar! Alla är så klart hjärtligt välkomna!

    SvaraRadera