tisdag 26 maj 2009

Sommarkänslor

Idag nådde de första riktiga sommarkänslorna Villa Johansson/Fridström. Vilken jäkla värme det är. Helt otroligt. Vilken energikick! Detta gjorde att jag efter lunchen på 4kök - mmm... deras krämiga ostsås är magisk - lunkade hemåt för att youtuba ihjäl sommaren. Och nej! Jag ska inte vara så banal nu att jag lägger upp random klipp med Ledig, Gessle eller den där Winnerbäck. Naae.. inte Gärdestad heller för den delen! 

För mig stavas sommar Sven-Bertil Taube. Och vad passar bättre än att förena en gemytligt jäkla vacker visa med en härligt gosig blazer. Sommar å stil, förenat! 

Jag önskar att jag en gång i livet - bara för en dag - får möjligheten att få klä mig som denna härliga gubbe, utstyrseln är 5/5!



- - -

I morgon är det Champions League. Vilken kväll det blir! Nu åter till bokläsning - Roger Moore.

3 kommentarer:

  1. Ska jag kanske upplysa om att du är en ung Sven-Bertil, Henke?! HE he!

    SvaraRadera
  2. Mer Taube på förskivorna framöver, tack!

    SvaraRadera