fredag 18 december 2009

Äntligen Tara!

Vem har i veckan undgått att den (före detta) så behagliga Tara Reid tagit ytterligare kliv i karriärstegen (se bild nedan). Damen som under flera år varit ute å fumlat i mörkret - och detta ordentligt. Jag har flera gånger skakat på huvudet kring denna kvinnas beteende. Jag vill ju ändå påstå att hon ändå inne på viss kvalitet när det begav sig.

Men jag måste säga att jag hela tiden försökt förtränga detta beteende med media som ursäkt. Detta då min kära mor flera gånger under min uppväxt påtalat att man inte ska tro på all den smörja media basunerar ut till oss - det lilla lättlurade folket.

Jag har i alla fall stått upp för dig under hela denna kämpiga tid, det vill jag ändå att du ska veta, Tara!

Som alla vet så har ju hennes mediabild har sedan Van the Man och American Pie varit så nerkörd å alkad att hon fått en ärkesuput som the Hoff att verka alldagligt nykter. Färskar upp era minnen med det här. Och inte minst det här.

Nåväl. Tara har nu återigen tagit grepp om sin karriär, och på vilket sätt sen! Fantastiskt. Som jag längtat!

Jag kan fortfarande komma på mig själv när jag tänker på den där överkåta stämningen i den sista scenen av ovanstående film. Tara svävar likt en fridlyst fram genom röken - kör den oskyldiga imagen fullt ut - och yppar att hon minsann står där alldeles troslös och till förfogande.

Förmodligen är det den scen som nu gör här när hon står här som en korpkändis å ämnar tjene sitt sista glamourösa levebröd på sin väl uppgottade hylla. Jag menar, vem som helst klarar inte att följa upp en sån makalös succé.

Till sist, nu hoppas jag att
Skavlan funderar i samma banor å lägger upp en duktigt bra offert!



Saxat från Expressen (i övrigt en av de sämre bildjämförelserna i mannaminne):



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar